2009年12月30日星期三

It is my birthday today

今天是我的生日,昨天早上才想起。
午夜打工结束,趴在FUSION的大玻璃窗前等Ago,突然大家唱起HAPPY BIRTHDAY TO U ~ 才把发呆的我拽回来,小小的surprise, 刹那间一点点兴奋,可是随即就感动的想哭!
其实,我不高兴,我也不能让自己高兴起来,我也不是伤心,只是......低潮期、烦躁、惆怅、空白......不知道怎么说
End of short of love
for me, it is love, it is my heart
but for u, when u say"we should care about other girls"
I understand
U never have me in your heart
for u , this is not the real love as what u ever said
I am not and won't be angry
I don't hate anything
I am just so much disappointed:(
I just feel so much pain in my heart :(

维持单纯天真的思维有错么,天真的以为你会让心已经沉到海底的我能重拾快乐的感觉,可一切都是短暂的,或许是我太幼稚的幻想和期望。听到心碎的声音。
神爱我们,神会原谅我们所有的罪过,但是唯一不会原谅的是自己结束自己的生命。
我想找到我生存的理由,不然恐怕会丧失所有希望。
GOD , PLEASE SAVE ME !

没有评论:

发表评论